Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výukový program pro demonstraci metod osvětlení a stínování 3D objektů
Chvál, Vít ; Herout, Adam (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje tvorbu výukového programu pro demonstraci metod osvětlení a stínování 3D objektů. V textu jsou podrobně popsány modely osvětlení. Těmi jsou Phongův a Lambertův, jako zástupci empirických modelů a BRDF jako zástupce fyzikálního modelu. Další část textu popisuje metody stínování. Je zde zmíněna konstantní, Gouraudova a Phongova metoda. Velká část textu také pojednává o tvorbě výukových programů. Zbytek textu je věnován návrhu aplikace a její implementaci.
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 3D počítačové grafiky
Priščák, Jaroslav ; Mokrý, Ondřej (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Používanie interaktívnych webových aplikácií má potenciál výrazne zlepšiť výučbu 3D počítačovej grafiky. Využitím pohodlia a dostupnosti webu môžu tieto aplikácie poskytnúť študentom pútavejšiu a interaktívnejšiu výučbu. Táto práca sa zaoberá vývojom takýchto aplikácií s cieľom pomôcť pochopiť základy nutné pre výpočty, ako sú normálové vektory a~dotykové roviny. Ďalej práca popisuje Phongov osvetľovací model, parametre prostredia a~materiálu, ktoré vplývajú na výsledný svetelný odraz. Následne popisuje jednotlivé modely tieňovania ako konštantné, Gouraudovo a Phongovo, kde popisuje jednotlivé výhody a nevýhody, rozdiely náročnosti výpočtov pri určovaní farby fragmentu a jednotlivých pixelov. Zároveň vysvetľuje kód, na ktorom sú tieto aplety vytvorené.
Výukový program pro demonstraci metod osvětlení a stínování 3D objektů
Chvál, Vít ; Herout, Adam (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje tvorbu výukového programu pro demonstraci metod osvětlení a stínování 3D objektů. V textu jsou podrobně popsány modely osvětlení. Těmi jsou Phongův a Lambertův, jako zástupci empirických modelů a BRDF jako zástupce fyzikálního modelu. Další část textu popisuje metody stínování. Je zde zmíněna konstantní, Gouraudova a Phongova metoda. Velká část textu také pojednává o tvorbě výukových programů. Zbytek textu je věnován návrhu aplikace a její implementaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.